Iz doma na svoje

KAMPANJA ”IZ DOMA NA SVOJE”

logo

Otvorena medijska grupacija (O.M.G.) tijekom 2016. godine pokrenula je kampanju „Iz doma na svoje“, za pružanje potpore mladima iz domova bez odgovarajuće roditeljske skrbi, putem koje je provela i nekoliko projekata. Kroz ovu kampanju, Otvorena medijska grupacija pružala je potporu mladima iz domova s ciljem njihovog ravnopravnog sudjelovanja na tržištu rada i lakšeg pronalaženja posla. Mladi iz domova s navršenih 18 godina moraju napustiti domove te ostaju prepušteni sami sebi, bez dovoljno sredstava za samostalan život i nespremni za izlazak na tržište rada. Otvorena medijska grupacija organizirala je u sklopu ove kampanje edukativne radionice, na kojima su mladi iz domova dobili alternativno obrazovanje u području izrade životopisa, motivacijskog pisma, vođenja vlastitih financija te nastupa pred poslodavcima. Kroz kampanju “Iz doma na svoje” direktno smo povezali predstavnike iz različitih hrvatskih tvrtki i mlade iz domova za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi kroz speed date događaj (informativni program zapošljavanja), gdje su mladi u direktnom kontaktu s predstavnicima hrvatskih tvrtki imali priliku predstaviti se i dobiti priliku za prvo zaposlenje.

Prvi projekt koji smo provodili u 2016. godini je bio ”Iz doma u bolju budućnost”.

”Iz doma u bolju budućnost”

Sudionici radionice ''Iz doma za bolju budućnost''

22. travnja 2016. godine u Zagrebu, Otvorena medijska grupacija provodila je projekt “Iz doma u bolju budućnost”. U prvom dijelu radionice, kao motivacijski govornici, sudjelovali su gospođa Martina Tomčić i gospodin Robert Zuber. Mladima iz domova za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi prezentirane su mjere Hrvatskog zavoda za zapošljavanje kojima se potiče njihovo zapošljavanje (gospođa Ljiljana Špoljarić i gospođa Marica Močić Molnar), način pravilnog prezentiranja na razgovoru za posao i pisanja CV-a (gospođa Ana Zrinski Smoljo – Kaufland) te su im prezentirani oblici samozapošljavanja od strane Hrvatske obrtničke komore (gospodin Anđelko Vojvoda i gospođa Nevena Kurteš)

Također, održan je speed date na kojem su se mladi iz domova za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi osobno prezentirali HR managerima velikih hrvatskih kompanija (RBA, Atlantic Grupa, Optima telekom, Kaufland, HEP, Lorca d.o.o., Prof-Or d.o.o., Deduco d.o.o., CineStar, HUP-Zagreb d.d.). Ove godine projekt „Iz doma u bolju budućnost“ organiziran je pod pokroviteljstvom Raiffeisen banke. Nakon provedbe projekta Otvorenoj medijskoj grupaciji javio se veliki broj poslodavaca.

Projekt ”Iz doma u bolju budućnost” je bio popraćen od strane sljedećih medija:

Cosmopolitan

http://www.cosmopolitan.hr/clanci/ja-samo-bolja/hvalevrijedan-projekt-za-mlade-iz-doma-u-bolju-buducnost

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

Vijesti HRT-a,

http://vijesti.hrt.hr/331960/kako-djecu-bez-roditeljske-skrbi-pripremiti-za-trziste-rada

ZagrebIN

http://zagrebin.hr/iz-doma-u-bolju-buducnost-zaposljavanje-mladih-bez-odgovarajuce-roditeljske-skrbi/

ZG-Magazin

http://zg-magazin.com.hr/zaposljavanje-mladih-bez-odgovarajuce-roditeljske-skrbi/

Portal 20 minuta

http://20minuta.hr/hrvatska/grupacija-omg-pomaze-mladima-u-zaposljavanju/88238/

In-Portal

http://www.in-portal.hr/in-portal-news/vijesti/10679/iz-doma-u-bolju-buducnost-projekt-za-pomoc-mladima-bez-roditeljske-skrbi-u-zaposljavanju

Ziher.hr

http://www.ziher.hr/iz-doma-bolju-buducnost-zaposljavanje-mladih-bez-odgovarajuce-roditeljske-skrbi/

Speed date aktivnosti

Drugi projekt koji smo provodili u 2016.godini bio je ”Korak bliže poslu”.

”Korak bliže poslu”

Speed-date

8.prosinca 2016. godine u Zagrebu, Otvorena medijska grupacija provodila je projekt “Korak bliže poslu”. U prvom dijelu radionice, predstavio se predsjednik Gradske skupštine Grada Zagreba, gospodin Andrija Mikulić, dok su se kao motivacijski govornici predstavili gospođa Ivana Husar-Mlinac i gospodin Radoslav Pažameta. Gospođa Marica Močić-Molnar ispred Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, prezentirala je mladima iz domova mjere Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, dok je naša stručna suradnica održala predavanje na temu pravilnog prezentiranja na razgovoru za posao i pisanja životopisa. Mladima iz domova prezentirani su i oblici samozapošljavanja od strane predstavnika Hrvatske obrtničke komore, gospodina Anđelka Vojvode i gospođe Nevene Kurteš.

wp_20161208_10_22_17_pro

Također, u sklopu provedbe projekta „Korak bliže poslu“ održan je i speed date program na kojem su se mladi iz domova za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi osobno prezentirali predstavnicima hrvatskih tvrtki: HEP, Atlantic Grupa, Lidl, Kaufland, Blitz CineStar, Unexgroup. Projekt ”Korak bliže poslu” je organiziran pod potkroviteljstvom HEP-a i Gradske skupštine Grada Zagreba. Nakon provedbe projekta ”Korak bliže poslu”, Otvorenoj medijskoj grupaciji se javlja veliki broj poslodavaca.

Projekt ”Korak bliže poslu” popratili su sljedeći mediji:

Gradska skupština Grada Zagreba

http://www.skupstina.zagreb.hr/default.aspx?id=1162

resize

Index.hr

http://www.index.hr/vijesti/clanak/kako-se-snalaze-kad-napuste-dom-za-djecu-20godisnji-luka-iz-zagreba-ispricao-nam-je-svoju-pricu/940481.aspx

Dnevnik na HRT 1 (09:46)

https://hrti.hrt.hr/#/video/show/3032377/dnevnik-1-3-sijecnja-2017

dnevnik-hrt

Sudjelovanje u emisiji Studio 4 na HRT-u

studio-4

Sudjelovanje u emisiji Svakodnevnica na Jabuka TV

jabuka-tv

 

iz-doma-na-svoje_final