Novosti

Rezultati provedene medijske kampanje “Iskoristi svoju moć, donesi ODLUKU!”

LOGO-KAMPANJE-FINAL-FOR-WEB-PAGEKampanja Iskoristi svoju moć, donesi ODLUKU! provedena je tijekom svibnja i lipnja 2014. godine na području grada Zagreba. Kampanja je provedena pod pokroviteljstvom Ureda za udruge Republike Hrvatske te je sufinancirana od strane Europskog parlamenta i Ministarstva vanjskih i europskih poslova. Projekt Ring a bell Twice provodio se s ciljem popularizacije politika i vrijednosti Europskog parlamenta u izbornoj godini 2014. s obzirom na članstvo Republike Hrvatske u 2014. godini. Prema potpunim rezultatima objavljenim na stranicama Državnog izbornog povjerenstva, prvim hrvatskim izborima za 12 zastupničkih mjesta u Europskom parlamentu održanim 14. travnja, 2013. glasanju je pristupilo 781.216 od 3.748.815 birača, odnosno 20,84%. Taj postotak je vrlo malen, a pokazuje nam indiferentnost glasača, građana prema izborima i lošem kotiranju europskih institucija među građanima. S obzirom da je Ugovorom o pristupanju predviđeno da Republika Hrvatska 1. srpnja 2013. postane članicom Europske unije, njezino je pravo izabrati svoje 12 zastupnika u Europski parlament. Ovim izborima hrvatski građani su izabrali zastupnike koji će zastupati njihove interese u Europskoj uniji. To je pravo koje pripada svim građanima EU-a.  Ove godine izbori za Europski parlament 2014. postaju legitimniji, a za građane odluka koju će donijeti na izborima će imati dugoročan učinak na njihovu kvalitetu života. Ulaskom Hrvatske u Europsku uniju, njezini građani imaju pristup Europskoj građanskoj inicijativi koja im omogućava sudjelovanje u oblikovanju politika EU-a.

 

Rezultati provedene kampanje:

-          definiran i produciran vizualni identitet kampanje – apliciran na sve promotivne materijale

-          producirani citylihtovi na pet lokacija u Zagrebu (citylightovi su postavljeni na najfrekventijim prometnicama u Zagrebu, dnevno oko milijun automobila)

-          producirano i  podijeljeno oko 10 000 letaka s rasporedom događanja unutar kampanje, građanima grada Zagreba  - informirano desetak tisuća građana Zagreba o aktivnostima kampanje

-          producirano 2 000 plakata – s općim vizualnim identitetom kampanje kao i plakati za evente unutar kampanje na temu četiri područja izbora – postavljeni na području grada Zagreba i okolice, suradničkim institucijama – velika vidljivost kampanje posebno je ostvarena na fakultetima, srednjim školama i državnim insititucijama gdje je učestao dnevni protok građana)

-          producirani promotivni materijali kampanje (majice, torbe, blokovi, kemijske olovke, roll up, akreditacije) koji su podijeljeni sudionicima događaja unutar kampanje, partnerima, suradnicima i građanima Zagreba

-          producirana četiri radio jingla na temu četiri područja izbora unutar kampanje, za potrebe emitiranja na radio postajama (radio jinglovi emitirani su na 8 radio postaja u Hrvatskoj, nekoliko puta dnevno, od kojih su četiri radio programa nacionalne televizije)

-          produciran video kampanje u kojem su sudjelovale poznate javne ličnosti u Hrvatskoj i emitiran na tri televizijska programa nacionalne televizije i na TV postajama u okolici Zagreba

-          dizajnirana i postavljena web stranica kampanje s popisom evenata, informacijama i linkovima na stranice Europskog parlamenta, Izbore 2014 i web stranice partnera i suradnika na kampanji – www.donesiodluku.com – s više od 140 tisuća pojedinačnih posjetitelja.

-          objavljeno 38 članaka i obavijesti o eventima na web portalima u Hrvatskoj

-          sudjelovanje 32  vladina ureda, institucija, Ministarstava, medijskih pokrovitelja

-          sudjelovanje 13 organizacija civilnog društva

-          u kampanji sudjelovalo 13 volontera – suradnja ostvarena s Volonterskim centrom Zagreb

-          događaje uživo popratila je nacionalna televizija, HRT, najveća komercijalna televizija u Hrvatskoj – Nova TV i TV Student. Intervjue uživo s događanja dale su poznate ličnosti iz hrvatskog javnog života

-          rasprave u sklopu događaja emitirane su live web streamingom na web stranici kampanje; prosječno 150 gledatelja live web streaminga

-          organizirano osam evenata u četiri dana – 14.05., 15.05., 17.05. i 20.05.2014. godine – svaki event je uključivao uvodni dio i raspravu na temu područja izbora (ravnopravnost spolova, europski kulturni identitet, zapošljavanje mladih i zaštita okoliša) – na eventima je ukupno sudjelovalo oko 680 osoba

Eventi u sklopu kampanje:

Područje izbora – Ravnopravnost spolova – 14.05.2014.

Event 1. Ženski marš! Građanki Grada Zagreba – 14.05.2014. 17:30 do 18:30 sati

Event 2. Rasprava na temu ravnopravnosti spolova, One man Show, Studio smijeha – Europski dom, Jurišićeva – 14.05.2014. 18:30 do 20:00 sati

Područje izbora – Europski kulturni identitet – 15.05.2014.

Event 3. Izložba fotografija na temu Europskog kulturnog identiteta i rasprava na temu „Nacionalni identitet naspram europskog identiteta“, Kino Grič, Jurišićeva 6, 17:00 do 18:30 sati

Event 4. Rasprava „Kultura kao dio identiteta“, prezentacija umjetnosti flamenca i projekcija filmova na temu europskog kulturnog identiteta, Kino Grič, Jurišićeva 6, 18:30 do 20:00 sati

 

Područje izbora – Zapošljavanje mladih, 17.05.2014.

Event 5. video rasprava s građanima Zagreba i Flash mob, Varšavska ulica, 17.05.2014. 11.00 do 12.00 sati

 

Event 6. Nastup vokalnog ansambla Vatroslav Lisinski, pjevanje zbora u tramvajima i video rasprava s građanima, tramvaji u centru grada, Varšavska ulica, 17.05.2014. 12.00 13.30 sati

 

Područje izbora – Zaštita okoliša, 20.05.2014.

Event 7. Predstavljanje udruga za zaštitu okoliša i promociju zdravih i alternativnih načina prehrane, radionica i predavanje za učenike trećih i četvrtih razreda osnovne škole, čišćenje okoliša parka Ribnjak, Centar mladih Ribnjak, Park Ribnjak 1, 10:00 do 13:00 sati

 

Event 8. Rasprava na temu zaštite okoliša i prezentacija koncepta „Zelene arhitekture“, rasprava o zdravoj prehrani i eko uzgoju hrane, Centar mladih Ribnjak, park Ribnjak 1, 11:00 do 12:30 sati

 

Letak kampanje

 

Plakat kampanje

Postavljeno u: Istaknute novosti

Ostavi komentar (0) ↓

Ostavi komentar